Το The Legend Boucles Bastogne είναι ένα πολύ ιδιαίτερο, διαφορετικό και απαιτητικό event. Η έκδοση του 2023 δεν αποτέλεσε εξαίρεση, το αντίθετο! Με μια εντυπωσιακή λίστα εγκαταλήψεων και συνεχών ανατροπών, το σενάριο ήταν για άλλη μια φορά απίθανο.
Το Legend Boucles Bastogne είναι ένα πολύ ιδιαίτερο, διαφορετικό και απαιτητικό event. Η έκδοση του 2023 δεν αποτέλεσε εξαίρεση, το αντίθετο! Και όπως το 2011, ο Stefaan Stouf και ο Joris Erard κέρδισαν για δεύτερη φορά το έπαθλο του μεγαλύτερου ράλι του Βελγίου αποκλειστικά για vintage αυτοκίνητα…
Ανατροπές, εγκατάληψεις και πολλές δυσκολίες, ένα Ράλλυ πραγματικό θρίλερ
Η λίστα με τα αγαπημένα για το Legend Boucles @ Bastogne 2023 ήταν σίγουρα γεμάτη! Όμως από τα πρώτα κιόλας χιλιόμετρα της σκηνής του Σαββάτου ξεκίνησε το skimming. Ο ένας μετά τον άλλο, ο Fred Caprasse (Ford Escort Mk2, κινητήρας), ο Ghislain de Mévius (Ford Escort Mk2, διάτρηση) και ο Marc Duez (Ford Escort Mk2, φρένα) έχασαν χρόνο, ακόμη και όλες τις ελπίδες να κυνηγήσουν θέση. Εν τω μεταξύ, ο François Delecour (Ford Escort Mk2) υπέγραψε το πρώτο scratch του Σαββατοκύριακου, τον οποίο γρήγορα ξεπέρασε ο Cédric Cherain (Ford Escort Mk2) στη γενική κατάταξη.
Το μεσημέρι του Σαββάτου, ήταν έκπληξη όταν ο Delecour αποχώρησε από τον αγώνα, καθώς ο συνοδός του αντιμετώπιζε προβλήματα με την έγχυση. Ο Olivier Cartelle (Ford Escort Mk2), ο οποίος ήταν 3ος στην προσωρινή γενική κατάταξη, προδόθηκε από ένα πηνίο ανάφλεξης στον σύνδεσμο που οδηγεί στο τελευταίο RT της ημέρας. Στο μεταξύ, ο Bernard Munster (Porsche 911) χρειάστηκε να αλλάξει κιβώτιο, ο αρχάριος Tom Boonen (Porsche 911) αντιμετώπισε πρόβλημα συμπλέκτη, ενώ θύμα του κιβωτίου του έπεσε και ο Frédéric François (Ford Escort Mk2)!
Αποτέλεσμα: Ο Cédric Cherain ήταν σταθερός ηγέτης το απόγευμα του Σαββάτου μπροστά από τον Stefaan Stouf (Ford Escort Mk1) και τον Christophe Daco (Ford Escort Mk2). Αν και το στάδιο της Κυριακής ξεκίνησε με την ακύρωση του RT11 για λόγους ασφαλείας, ο Cherain φαινόταν να διαχειρίζεται τέλεια το προβάδισμά του. Μέχρι το RT13 στο Sainte-Ode, όπου ο πίσω άξονας του Escort Mk2 του έσπασε μετά από άλμα!
Υπό αυτές τις συνθήκες, οι Stefaan Stouf και Joris Erard δεν έχασαν την ευκαιρία να διπλασιάσουν τη νίκη τους στη διοργάνωση, προσθέτοντας μια δεύτερη νίκη δώδεκα χρόνια μετά την πρώτη. Ένας ειδικός του Ford Escort Mk1, του οποίου το αυτοκίνητό του είναι αναμφίβολα ένα από τα καλύτερα στην Ευρώπη, ο οδηγός από την Οστάνδη, που στάθηκε άτυχος πέρυσι, επιβεβαίωσε αυτό το Σαββατοκύριακο ότι παραμένει ένας από τους μεγάλους ειδικούς των ιστορικών ράλι σε μορφή XXL!
Το τελευταίο στάδιο ήταν πραγματικά δύσκολο, και φοβόμασταν να ξαναζήσουμε το λάθος της περσινής χρονιάς», σχολίασε ο Stefaan Stouf στο τελευταίο TRC. Υπήρχαν μερικά μεγάλα ονόματα στην αρχή, αλλά αν θέλεις να κερδίσεις, πρέπει να τερματίσεις πρώτος! Αποφύγαμε κάθε ανοησία όλο το Σαββατοκύριακο. Το να κερδίζεις δύο φορές το Legend Boucles είναι ενα μοναδικό ρεκόρ. Είναι ένα πολύ διάσημο ράλι και το να το κερδίσεις ξανά δώδεκα χρόνια μετά είναι πολύ ωραίο…».
Η αγωνία για τους τελικούς νικητές κράτησε ως το τέλος στο Legend Boucles 2023
Η απόλυτη απόδειξη της απρόβλεπτης πλευράς του Legend Boucles Bastogne, ενώ πιστεύαμε ότι οι 3 κορυφαίοι συνολικά διορθώθηκαν, το τελευταίο RT, τα 22 χιλιόμετρα του Lunch Garden Libramont, είδαν τους Guino Kenis και Bjorn Vanoverschelde (BMW 325i E30) να αναδεικνύουν το βαρύ πυροβολικό, για να υπογράψει ένα χρόνο ανθολογίας που του επιτρέπει να πάρει το καλύτερο στο Escort Mk2 των Christophe Daco και Emile Breittmayer! Ήταν μαγικό…
Η ειδική ήταν 22 χιλιόμετρα, αλλά για μένα μου φάνηκε σαν να ήταν 40χιλιόμετρα, χαμογέλασε ο Guino Kenis στο τέλος της προσπάθειας. Αποφασίσαμε να τελειώσουμε δυνατά τη διοργάνωση και είμαι ευχαριστημένος με το αποτέλεσμα! Μην τα παρατάς ποτέ! Έχοντας υποστεί Ο Christophe Daco έπεσε στη μέση αυτής της τελικής ειδικής διαδρομής από τη 2η στην 3η θέση… για μόνο 3 μικρούς βαθμούς! Πρέπει να φροντίσουμε και να περιποιηθούμε τους μηχανικούς μας μετά από ένα τέτοιο Σαββατοκύριακο.
Όσο για τον Emile Breittmayer, δεν κατάφερε να τερματίσει στους πρόποδες του βάθρου, αλλά ήταν πάνω από όλα ικανοποιημένος που πέρασε το βάθρο με ένα άθικτο μονοθέσιο. Δεν είχα ποτέ την ευκαιρία να οδηγήσω σε μια τέτοια επιφάνεια πριν, και αυτό το τελευταίο στάδιο ήταν εντελώς τρελό», σχολίασε ο νεαρός οδηγός. Ήμασταν εμπόδιο όλη την ώρα, αλλά δεν κάναμε λάθη! Τι γεγονός !”
Εξαιρετική απόδοση από τον Sébastien Incardona (Ford Escort Mk2) και τον συνοδηγό του Christophe Poës. Όσο για τους Γάλλους Eric Mauffrey και Anne Brahy (Ford Escort Mk2), μπόρεσαν να γευτούν τις ιδιαιτερότητες και τις δυσκολίες του Legend Boucles Bastogne, τερματίζοντας στην 7η έση. Πάντα είχα αδυναμία στα δύσκολα γεγονότα, και ειλικρινά, στη Bastogne, είναι πολύ δύσκολο», εξήγησε ο Mauffrey την Κυριακή το μεσημέρι.
Μεταξύ των τελικών θυμάτων του γεγονότος, ο John Wartique και ο Vincent Duchesne (Ford Escort Mk1) ήταν οι μάρτυρες μιας απόκλισης τροχιάς στον τελικό RT, κατά την οποία είχαν αποφασίσει να αυξήσουν τον ρυθμό με αποτέλεσμα το αυτοκίνητο τους μπλοκαρίστηκε για αρκετά λεπτά στην έξοδο που είχαν φέρνοντας τους στη 13η θέση της γενικής θέσης πίσω από τους Christophe De Leeuw και Rutger Govaerts (Opel Ascona A), αλλά και τον Olivier Breittmayer – πατέρα του Emile – και τον Pierre Sibille (Ford Escort Mk1).
Τα λόγια του διοργανωτή Pierre Delettre για το Legend Boucles Bastogne
« Πάνω απ ‘όλα, θα ήθελα να σας υπενθυμίσω πόσο το Legend Boucles Bastogne είναι μια εξαιρετική εκδήλωση , ξεκινά ο Pierre Delettre, διοργανωτής. Μερικές φορές αναρωτιέμαι γιατί περιπλέκουμε τόσο πολύ τη ζωή μας, στήνοντας μια τέτοια εκδήλωση. Οι αμφιβολίες παρασύρθηκαν γρήγορα από τα χαμόγελα και τα μηνύματα των συμμετεχόντων! Αθλητικά, αυτή η έκδοση, που χαρακτηρίζεται από δύσκολες καιρικές συνθήκες, απέδειξε για άλλη μια φορά τον ακραίο χαρακτήρα αυτού του γεγονότος που προορίζεται για αγωνιστικά αυτοκίνητα του παρελθόντος! Τα φαβορί σκόνταψαν, οι αουτσάιντερ αναδείχθηκαν και προσωπικά θα ήθελα να συγχαρώ τον Stefaan Stouf και τον Joris Erard για αυτή τη δεύτερη νίκη, δώδεκα χρόνια μετά την πρώτη στο Spa! Είναι λοιπόν οι πιστοί Legend Boucles που επιβλήθηκαν, εκμεταλλευόμενοι στο έπακρο τη μεγάλη τους εμπειρία. Μπράβο τους!”
Σας ευχαριστούμε που αφιερώσατε χρόνο για να διαβάσετε αυτό το άρθρο. Πιθανόν να σας ενδιαφέρουν και τα παρακάτω θέματα:
Δημήτρης Νικολόπουλος: «Οι αγώνες ταχύτητας είναι η καψούρα μου»
Κώστας Παππάς: Τίποτα δεν τον σταματά στο βουνό
Ο Χρήστος Σαίτας: “Ισορροπώ σε μια κλωστή”
Ο μηχανοκίνητος αθλητισμός σώζει ζωές
Zero Fucks τα τρελόπαιδα του DRIFT της Λαρισάρας!!!
Ιορδάνης Σερδερίδης οδηγώ για να μοιράζομαι το πάθος μου!
Σταύρος Λιάρος και θα πάμε φυλακή