VIRAL

Αντεπίθεση… από τα Lidl

Η Γερμανική Αλυσίδα με όχημα το "απο τα lidl" περνάει στην αντεπίθεση

Συντάκτης: Γρηγόρης Κεντητός Χρόνος ανάγνωσης: 2 λεπτά

Είναι καιρός τώρα που τα Lidl προσπαθούν να «απενοχοποιήσουν» τη φράση «Από τα Lidl», μια φράση-meme που χρησιμοποιείται εδώ και χρόνια για να χαρακτηρίσουμε κάτι, πχ έναν επαγγελματία, ένα προϊόν κλπ, που είναι κατώτερο των προσδοκιών μας και των standards. Π.χ. όποτε ο Αλέξης Τσίπρας μίλαγε Αγγλικά, βλέπαμε σχόλια του στυλ «πρωθυπουργός από τα Lidl», «Lower από τα Lidl». Πλέον τα Lidl περνάνε στην αντεπίθεση με μια άκρως επιθετική καμπάνια που έχει ένα και μόνο στόχο. Να κάνει ξεκάθαρο πως στη Γερμανική αλυσίδα κάποιος θα βρει προϊόντα ίδιας ποιότητας με αυτά των γνωστών εταιρειών, σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Με τη φράση «δική σου η επιλογή» η Lidl παραθέτει δίπλα δίπλα παρόμοια προϊόντα με τεράστια διαφορά τιμής. Το ένα είναι γνωστής μάρκας (με την ένδειξη «στα Lidl», αφού και αυτά υπάρχουν στα καταστήματα της αλυσίδας), και το άλλο το αντίστοιχο private label, με την ένδειξη «από τα Lidl».

 

Το κείμενο που συνοδεύει την καμπάνια αυτή λέει :

Υπάρχει τίποτα καλύτερο από το να έχεις επιλογές; Στα Lidl θα βρίσκεις πάντα αυτό που ταιριάζει στις ανάγκες σου. Αυτή είναι η δουλειά μας! Να σου προσφέρουμε ποικιλία από τα ποιοτικότερα προϊόντα σε Lidl τιμές, για να έχεις επιλογές.

Η περίοδος που η Γερμανική αλυσίδα αποφάσισε να κάνει μια τόσο επιθετική κίνηση δεν είναι τυχαία. Οι αυξήσεις στα Super Market συνεχίζονται με γοργούς ρυθμούς, παγκόσμιες προσωπικότητες της οικονομίας προειδοποιούν ότι τα χειρότερα έρχονται. Ο Γερμανικός Κολοσσός υπενθυμίζει με αυτόν τον τρόπο την τεράστια διαφορά στις τιμές σε πολλά από τα προϊόντα του και παράλληλα κάνει το «από τα Lidl» statement.

Δεν έχει γίνει γνωστό αν αυτή η καμπάνια θα συνεχιστεί και αν το Lidl θα επενδύσει σε αυτό το κονσεπτ τους επόμενους μήνες. Η απευθείας σύγκριση των private label της με τα προϊόντα των υπολοίπων εταιρειών θα μπορούσε να δημιουργήσει αναταραχές στη σχέση της με αυτές. Μπορεί όλες οι αλυσίδες supermarket να έχουν τα private labels τους, τα οποία μάλιστα αποτελούν ένα μεγάλο ποσοστό του τζίρου που κάνουν, καμία όμως δεν είχε μέχρι στιγμής προβάλει τόσο έντονα τη διαφορά στην τιμή τους με τα αντίστοιχα προϊόντα γνωστών ετικετών.
Ο καιρός θα δείξει αν αυτή ήταν μια καμπάνια «από τα Lidl» ή μια καμπάνια… από τα Lidl

Exit mobile version