Το 2013, η αμερικανική αλυσίδα πολυκαταστημάτων JCPenney παρουσίασε μια νέα σειρά τσαγιερών, σχεδιασμένων από τον διάσημο αρχιτέκτονα και designer Michael Graves. Κανείς δεν περίμενε πως ένα απλό οικιακό αντικείμενο θα προκαλούσε σάλο και θα γινόταν viral. Μια διαφημιστική πινακίδα στην Καλιφόρνια πυροδότησε το ενδιαφέρον του διαδικτύου: κάποιοι χρήστες εντόπισαν μια ασυνήθιστη ομοιότητα της τσαγιέρας με τον Αδόλφο Χίτλερ.
Η φωτογραφία της τσαγιέρας, που ανέβηκε στο Reddit και σε άλλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, προκάλεσε κύμα αντιδράσεων. Ο μαύρος στρογγυλός της χειρολαβής και το καπάκι παρέπεμπαν στο χαρακτηριστικό χτένισμα και το μουστάκι του Χίτλερ, ενώ το στόμιο, όταν ήταν σηκωμένο, έμοιαζε με το ναζιστικό χαιρετισμό. Μέσα σε λίγες ώρες, η εικόνα έγινε viral, με χρήστες να αστειεύονται για την “κατά λάθος” σχεδίαση και άλλους να εκφράζουν οργή για το αμφιλεγόμενο σχήμα της τσαγιέρας.
Η JCPenney, αιφνιδιασμένη από τις αντιδράσεις, έσπευσε να αφαιρέσει τη διαφημιστική πινακίδα, δηλώνοντας ότι η οποιαδήποτε ομοιότητα ήταν απολύτως τυχαία. Σε ανάρτησή της στο Twitter, η εταιρεία σχολίασε ειρωνικά πως αν ήθελαν να σχεδιάσουν μια τσαγιέρα με συγκεκριμένο χαρακτήρα, θα είχαν προτιμήσει έναν χιονάνθρωπο. Παρόλα αυτά, η αναταραχή είχε ήδη οδηγήσει στην εξάντληση του προϊόντος από τα ράφια των καταστημάτων.