VIRAL

Οι διαφημιστές παρακολουθούν τα Emojis που χρησιμοποιείτε – Δείτε γιατί (vid)

Με το νέο εργαλείο παρακολούθησης emoji του Twitter, οι διαφημιστές  μπορούν να παρακολουθήσουν πώς και πότε οι χρήστες δημοσιεύουν τα emojis

Συντάκτης: Sportime Team Χρόνος ανάγνωσης: 1 λεπτό

Ξεχάστε τις λέξεις-κλειδιά στο Google. Οι διαφημιστές αναπτύσσουν διαφημίσεις που στοχεύουν τους καταναλωτές με βάση τα emojis που χρησιμοποιούν.

Με το νέο εργαλείο παρακολούθησης emoji του Twitter, οι διαφημιστές  μπορούν να παρακολουθήσουν πώς και πότε οι χρήστες δημοσιεύουν τα emojis καθορίζοντας έτσι τη συναισθηματική κατάσταση των χρηστών.

Ανάλογα με αυτά τα συναισθήματα, μπορούν να παρέχουν διαφημίσεις που ταιριάζουν καλύτερα με τα συναισθήματά τους τη δεδομένη στιγμή.

Οι διαφημιστές λένε ότι αυτό θα τους επιτρέψει να παρέχουν πιο σχετικές διαφημίσεις, αλλά υπάρχουν και ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών.

Δείτε το βίντεο για να μάθετε πώς χρησιμοποιούν οι διαφημιστές αυτό το εργαλείο και πώς αλλάζουν οι διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στο Twitter.

Οι τοπ αναζητήσεις στο Google για το 2018

 

Exit mobile version