Ξεχάστε τις λέξεις-κλειδιά στο Google. Οι διαφημιστές αναπτύσσουν διαφημίσεις που στοχεύουν τους καταναλωτές με βάση τα emojis που χρησιμοποιούν.
Με το νέο εργαλείο παρακολούθησης emoji του Twitter, οι διαφημιστές μπορούν να παρακολουθήσουν πώς και πότε οι χρήστες δημοσιεύουν τα emojis καθορίζοντας έτσι τη συναισθηματική κατάσταση των χρηστών.
Ανάλογα με αυτά τα συναισθήματα, μπορούν να παρέχουν διαφημίσεις που ταιριάζουν καλύτερα με τα συναισθήματά τους τη δεδομένη στιγμή.
Οι διαφημιστές λένε ότι αυτό θα τους επιτρέψει να παρέχουν πιο σχετικές διαφημίσεις, αλλά υπάρχουν και ανησυχίες σχετικά με το απόρρητο των προσωπικών δεδομένων των καταναλωτών.
Δείτε το βίντεο για να μάθετε πώς χρησιμοποιούν οι διαφημιστές αυτό το εργαλείο και πώς αλλάζουν οι διαφημίσεις που βλέπουν οι χρήστες στο Twitter.