Η τεχνολογία έχει λύσει τα χέρια μας σε πολλά πράγματα, ακόμα και στο γρήγορο φαγητό που έγινε ακόμα πιο…γρήγορο.
Οι επιστήμονες ερεύνησαν και ανέλυσαν την ψυχολογία όσων συνηθίζουν να παραγγέλνουν φαγητό μέσω ίντερνετ και διαπίστωσαν πως αυτές οι παραγγελίες επηρεάζουν την ψυχολογία των χρηστών .
Ο Joe Sheetz, ιδρυτής του Sheetz, ενός site παραγγελιών είπε:
«Όταν το μενού είναι στην οθόνη και είστε πεινασμένοι, προσθέτετε ένα πιάτο εξτρά πάντα. Κάνετε κλικ, έφυγε. Μέσω του τηλεφώνου όμως, παραγγείλετε ό,τι ακριβώς προβλέψατε. Bλέπουμε πως οι παραγγελίες μέσω τηλεφώνου είναι πιο “σφιχτές”. Βλέπουμε επίσης πολλά περισσότερα ορεκτικά να μπαίνουν ‘στο καλάθι’ όταν είναι μπροστά τους και τα βλέπουν στην οθόνη…» και συμπλήρωσε:
«Οι άνθρωποι ανακάλυψαν online τις γαρνιτούρες και τις σως που δεν ήξεραν ότι έχουμε. Δεν μπορούμε να δώσουμε εξαρχής ένα μενού με όλα τα πιθανά σενάρια μιξ, αλλά μπορούμε να το παρουσιάσουμε στον υπολογιστή. Μπορούμε να προσφέρουμε επιλογές διαφορετικού καρυκεύματος, επιλογές λαχανικών κλπ και οι άνθρωποι να κάνουν μόνοι τους τη μίξη ».
«Η διαφορά μεταξύ online παραγγελίας και offline είναι ότι τα περισσότερα εστιατόρια μας λένε ότι οι παραγγελίες είναι μεγαλύτερες και περισσότερες από ποτέ», ανέφερε και ο επικεφαλής μάρκετινγκ μίας αλυσίδας γρήγορου φαγητού, Amir Eisenstein.