Ανακάλυψη ξένου σώματος ή αλλοίωσης σε τρόφιμο μπορεί να προκαλέσει σοκ, ειδικά αν πρόκειται για κάτι τόσο αναπάντεχο όσο μια… σαύρα στη σαλάτα σας. Αν και το συγκεκριμένο παράδειγμα είναι ακραίο, τέτοιες περιπτώσεις αναδεικνύουν τη σημασία της σωστής διαχείρισης τέτοιων περιστατικών από τους καταναλωτές.
Η πρώτη κίνηση είναι να διατηρήσετε το ξένο σώμα ή το χαλασμένο τρόφιμο σε ασφαλές περιβάλλον, ώστε να μπορεί να ελεγχθεί. Μην το πετάξετε! Φωτογραφίστε το προϊόν μαζί με την απόδειξη αγοράς και την ημερομηνία λήξης, εάν είναι ορατή.
Στη συνέχεια, επικοινωνήστε με την εταιρεία παραγωγής ή τον προμηθευτή. Οι περισσότερες εταιρείες τείνουν να προσφέρουν δωροεπιταγές ή προϊόντα ως συγγνώμη. Ωστόσο, το ερώτημα παραμένει: είναι αυτό αρκετό; Θα διεξαχθεί σωστή έρευνα ή το πρόβλημα θα αποσιωπηθεί;
Για να διασφαλίσετε ότι το περιστατικό θα ληφθεί σοβαρά υπόψη, μπορείτε επίσης να ενημερώσετε τον Ενιαίο Φορέα Ελέγχου Τροφίμων (ΕΦΕΤ). Ο φορέας αυτός έχει την ευθύνη να ελέγξει και να επιβεβαιώσει τυχόν προβλήματα ασφαλείας. Αυτό εξασφαλίζει την προστασία των καταναλωτών και την πρόληψη μελλοντικών περιστατικών.
Ενώ μια απλή συγγνώμη ή αποζημίωση μπορεί να φαίνεται αρκετή, η αναφορά στο σωστό φορέα εξασφαλίζει διαφάνεια και υπευθυνότητα από τις εταιρείες.
Πως γίνονται τα τυριά light; είναι επικίνδυνη η διαδικασία που τα κάνει light;
Mια από τις πιο ανατριχιαστικές φωτογραφίες που τραβήχτηκαν ποτέ
Τα παιδιά ακόμα πληρώνουν το lockdown του 2020
Το μυστικό με το κουταλάκι για να κάνεις καφέ σαν από έξω
Γιατί έβγαζαν τα δόντια σε όσους είχαν κατάθλιψη;
Οι καραμέλες που σκότωσαν 20 άτομα και έστειλαν στο νοσοκομείο άλλα 200