Ο Κώστας Τσιμίκας μπαίνει στη νέα εποχή όπως του αρμόζει – Η PROSPORT μεγαλώνει μαζί του
Ο Κώστας Τσιμίκας και η PROSPORT αλλάζουν την εικόνα του Έλληνα ποδοσφαιριστή και μπαίνουν στη νέα εποχή. Όλες οι δράσεις που είναι πλέον στον αέρα.Όταν το Sportime αποκάλυπτε πως ο Κώστας Τσιμίκας πάει στη Λίβερπουλ, λίγοι μπορούσαν να φανταστούν τη συνέχεια. Ο διεθνής Έλληνες μπακ εξελίσσεται και δείχνει έτοιμος για τις προκλήσεις της νέας εποχής, μαζί του μεγαλώνει και η εταιρία που τον εκπροσωπεί, η PROSPORT του Πασχάλη Τουντούρη.
Το ελληνικό ποδόσφαιρο έχει μπει πλέον στη new era και για το λόγο αυτό υπεύθυνος είναι ο αριστερός μπακ της Λίβερπουλ. Ο Τσιμίκας δεν είναι μόνο ένας εξαιρετικός ποδοσφαιριστής. Το γιατί είναι εξαιρετικός δεν χρειάζεται μεγάλη ή περαιτέρω ανάλυση. Είναι βασικό μέλος του rotation της Λίβερπουλ του Γιούργκεν Κλοπ, της ομάδας δηλαδή που κατέκτησε δύο τρόπαια την περσινή σεζόν (επί εποχής του Γερμανού προπονητή βέβαια έχει κατακτήσει τα πάντα) και ενός brand που λογίζεται στα πιο σημαντικά του πλανήτη.
Το impact της Λίβερπουλ επί Κλοπ στέκεται με ευκολία στα top όλων των εποχών στο ποδόσφαιρο. Από την αγάπη του κόσμου έως και την επιθυμία των περισσότερων ποδοσφαιριστών να παίξουν στο «Άνφιλντ». Η επιλογή των ποδοσφαιριστών επί Κλοπ είναι δύσκολη και σκληρή. Το καλοκαίρι του 2020 (ένα καλοκαίρι που το Sportime με τις αποκλειστικές του πληροφορίες και ειδήσεις έζησε στο έπακρο) αυτή τη δύσκολη μετάβαση πέρασε ένας δικός μας ποδοσφαιριστής.
Ο δικός μας, Κώστας Τσιμίκας!
Τα δύο αυτά χρόνια, το image του Έλληνα διεθνούς μπακ άλλαξε, μεγάλωσε, μεγεθύνθηκε. Οι προκλήσεις μέσα και έξω από το γήπεδο διαφοροποιήθηκαν. Στο έπακρο. Ο Κώστας Τσιμίκας δείχνει έτοιμος για τη μετάβαση στη νέα εποχή και μαζί του μεγαλώνει και η εταιρεία που τον εκπροσωπεί, η PROSPORT του Έλληνα ατζέντη ποδοσφαιριστών Πασχάλη Τουντούρη.
Ο Κώστας Τσιμίκας κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης της Prosport, μαζί με τον CEO της εταιρείας, Πασχάλη Τουντούρη
Και ενώ ο «Τσίμι» θα μπορούσε να απολαύσει ορισμένες ώρες παραπάνω διακοπών, προτίμησε να συναντηθεί με τους Έλληνες δημοσιογράφους προκειμένου να επικοινωνήσει τα επόμενα σχέδιά του, τα projects που τρέχουν από την PROSPORT και ουσιαστικά να ανακοινώσει την είσοδο του Έλληνα ποδοσφαιριστή (καθ’ ολοκληρίαν) στη νέα εποχή.
Στη νέα εποχή που τα media, τα social media, το image τρέχουν με απίστευτους ρυθμούς και ο κόσμος θέλει να νιώθει δίπλα το ίνδαλμά του.
Εκδήλωση σε ευρωπαϊκά πρότυπα
Ήταν η πρώτη συνάντηση του Κώστα Τσιμίκα με τους Έλληνες δημοσιογράφους από την ημέρα που υπέγραψε στη Λίβερπουλ. Ήταν μια εκδήλωση σε ευρωπαϊκά πρότυπα που έλαβε χώρα στον πολυχώρο ATRAKTOS στο κέντρο της Αθήνας.
Ο «Τσίμι» εμφανίστηκε με την αύρα του ανθρώπου που όλοι γνωρίζουν. Απλός, προσιτός, κάθισε στους καναπέδες και συζήτησε σα να βρισκόταν στο σαλόνι του σπιτιού του.
Ωραίο event, παρόμοιό του δεν είχε γίνει ξανά στην Ελλάδα, αλλά δεν είναι και άλλοι οι Έλληνες ποδοσφαιριστές που αγωνίζονται στη Λίβερπουλ.
Ο Κώστας Τσιμίκας αφού μίλησε για το μεγάλο προσόν και πρόκληση του να είσαι ποδοσφαιριστής της Λίβερπουλ στις ημέρες μας, τόνισε πως πάντα θα αγαπάει τον Ολυμπιακό, τα ρίγη συγκίνησης όταν φοράει τη φανέλα της Εθνικής αλλά και το ότι δεν σταματά να ονειρεύεται, έλαμψε, ταξιδεύοντας όλους τους παρευρισκόμενους στα επόμενα μεγάλα challenge της επαγγελματικής του πορείας.
Πλέον, ο διεθνής μπακ έχει δικό του site, το tsimikas21.com αλλά και τη δική του συλλογή ρούχων, το «The Greek Scouser Collection» από την Καρολίνα Ροβύθη, μια εξαιρετική artist που αποτύπωσε με τα σχέδιά της τις ανησυχίες αλλά και όσα αγαπάει ο Κώστας Τσιμίκας.
Ένα σημαντικό μέρος των εσόδων από την collection θα πάει για φιλανθρωπικούς σκοπούς αλλά και για την στήριξη φιλοζωικών οργανώσεων.
Η αγάπη του «Greek Scouser» για τα δύο του σκυλιά είναι παροιμιώδεις και το χαμόγελο του όταν ρωτήθηκε από το Sportime για αυτό, ενδεικτικό: «Είναι ίσως το πιο σημαντικό κομμάτι στη ζωή μου. Είναι εκεί για μένα σε όλες τις στιγμές μου. Στις χαρές και τις λύπες. Τα πήρα σε μια περίοδο που δεν ήμουν καλά και είναι πάντα εκεί για μένα, είναι δίπλα μου. Ο κόσμος αγαπά τα ζώα, αυτό είναι σημαντικό αλλά θα πρέπει να κάνουμε γνωστό και να βοηθήσουμε για τα αδέσποτα».
Ο Κώστας Τσιμίκας απαντάει στην ερώτηση του Sportime…
Ο κινεζικός κολοσσός
Ο «Τσίμι» στη νέα εποχή όμως δεν είναι μόνο το site ή η νέα συλλογή ρούχων. Η εταιρεία που τον εκπροσωπεί και τον πίστεψε από τα πρώτα του χρόνια («μαζί παίρναμε όλες τις κρίσιμες αποφάσεις, όπως οι δανεισμοί στην Έσμπιεργκ και την Βίλεμ II» λέει ο Τσιμίκας), η PROSPORT του Πασχάλη Τουντούρη συνεργάζεται πλέον με τον κινεζικό κολοσσό Crave Global.
Η συγκεκριμένη πλατφόρμα συνεργάζεται με celebrities, influencers και αθλητές από όλο τον κόσμο και ουσιαστικά εκπροσωπεί και διαχειρίζεται την εικόνα τους στην Κίνα.
Με κυρίαρχο οδηγό φυσικά τα social media.
«Η αγορά της Κίνας είναι 1,5 δισεκατομμύριο άνθρωποι και τα τελευταία χρόνια υπάρχει ραγδαία αύξηση του ποσοστού της μεσαίας τάξης. Είναι διαφορετική η προσέγγιση που υπάρχει στη χώρα σε όλες τις μεγάλες πλατφόρμες social media. Επομένως, είναι και διαφορετικό πως παρουσιάζεται η εικόνα ενός αθλητή π.χ. όπως είναι ο Κώστας στην Κίνα. Εδώ θα πρέπει να έχουμε όλοι στο μυαλό μας πως μαζί συνδυαστικά η ήπειρος της Αφρικής και οι ΗΠΑ, δύο μεγάλες δηλαδή αγορές, είναι 1,5 δισεκατομμύριο» σχολίασε χαρακτηριστικά ο CEO της εταιρίας Τσαρλς Κιμ, που βρέθηκε μόνο για αυτόν τον σκοπό στην Ελλάδα.
Ο Κώστας Τσιμίκας της νέας εποχής
Το συγκεκριμένο event αποτέλεσε το εφαλτήριο, ουσιαστικά, της εισόδου του Έλληνα ποδοσφαιριστή στη νέα εποχή. Εκπρόσωπος της new era είναι ο σημαντικότερος πρεσβευτής του σπορ στο εξωτερικό. Ο Κώστας Τσιμίκας δεν είναι απλά και μόνο ένας ποδοσφαιριστής της Λίβερπουλ.
Η εικόνα του βρίσκεται παντού στον κόσμο. Οι followers στο Instagram 1,3 εκατομμύρια με εντυπωσιακά αυξητικές τάσεις.
Ο ίδιος και η PROSPORT φαίνεται να έχουν αντιληφθεί την αλλαγή σελίδας που επιβάλλεται και θέλουν να μην τρέχουν να προλάβουν τις εξελίξεις, αλλά εκείνοι να τις δημιουργούν.
Ο Κώστας Τσιμίκας έβαλε εμάς και το ελληνικό ποδόσφαιρο στη (δική του) νέα εποχή…
Ο Κώστας Τσιμίκας παρέα με τον γενικό διευθυντή του Sportime, Γεράσιμο Μανωλίδη
Ο διευθυντής σύνταξης του Sportime, Γιάννης Χωριανόπουλος, μαζί με τον Κώστα Τσιμίκα