ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΟ

Οπαδική βία: «Επιθετικό» μάρκετινγκ σε συνδρομητικές και καφετέριες κάνει η Κυβέρνηση!

H Kυβέρνηση χρειάστηκε να το «δουλέψει» 48 ώρες για να τιμωρήσει τους πολλούς! Κερδισμένες οι συνδρομητικές πλατφόρμες και οι καφετέρειες. Χαμένοι οι «ψηφοφόροι»!
Οπαδική βία: «Επιθετικό» μάρκετινγκ σε συνδρομητικές και καφετέριες κάνει η Κυβέρνηση!

Οπαδική βία: «Επιθετικο» μάρκετινγκ σε OTE και NOVA έκανε η Κυβέρνηση μετά το μέτρο για «λουκέτο» στις εξέδρες των ποδοσφαιρικών γηπέδων για δύο μήνες!

Όταν ενημερώνεται για Έκτακτη σύσκεψη παρά τον πρωθυπουργό, σαββατιάτικα στο Μαξίμου, απλά αντιλαμβάνεσαι οτι έρχονται άμεσα μέτρα. Όταν μετά τη σύσκεψη ανακοινώνεται οτι τα μέτρα για την οπαδική βία θα γίνουν γνωστά μετά απο 48 ώρες, περιμένεις κάτι που δεν έχει ξαναγίνει. Για να το «δουλεύουν» τόσο πολύ, δεν μπορεί, θα γίνουν πραγματάκια. Όταν σε προϊδεάζει και ο κυβερνητικός εκπρόσωπος για μέτρα δίχως… έλεος, κοιτάς και λίγο έξω απο το παράθυρο, μην κυκλοφορεί κανένα… άρμα και το έχουν «πνιξει» τα δελτία ειδήσεων.

Και έρχεται η Δευτέρα και αντιλαμβάνεσαι οτι ο πρωθυπουργός Κυριάκος Μητσοτάκης αποφάσισε να γίνονται κεκλεισμένων των θυρών (μόνο) τα ποδοσφαιρικά παιχνίδια μέχρι τις 12 Φεβρουαρίου. Γιατί στο ποδόσφαιρο κολλάει, στο μπάσκετ και στο βόλεϊ δεν κολλάει.  Μετά… αγάπη μόνο αφού είναι και η μέρα του Αγίου Βαλεντίνου.

Και αναρωτιέσαι. Τουλάχιστον κάθονταν όταν το αποφάσιζαν ή πήραν την απόφαση στο όρθιο και… πάμε να την κάνουμε να μην μας πιάσει και κίνηση!

Με στόμφο ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, φουσκωμένος από περηφάνια, δήλωσε οτι «δεν θα επιτρέψουμε να συνεχιστεί το παράδοξο εκατομμύρια φιλάθλων να πληρώνουν την εγκληματική συμπεριφορά νοσηρών μειοψηφιών».

Σε πρώτη φάση, αυτοί που θα πληρώσουν με και χωρίς εισαγωγικά είναι τα εκατομμύρια των φιλάθλων.

Γιατί πολύ απλά για δύο μήνες δεν θα μπορούν, ακόμα και εκείνοι με διαρκείας, να δουν τις ομάδες τους.

Γιατί πολύ απλά θα πρέπει να βάλουν όσοι μπορούν ή όσοι θα κάνουν αποταμιευση από το καλάθι του Άη Βασίλη, είτε NOVA είτε Cosmote tv!

Και γιατί πολύ απλά, αν δεν έχουν το 25αρι τον μήνα, θα αναγκαστούν να πηγαίνουν σε καφετέριες που δείχνουν τα παιχνίδια, με την ευχή να το δείξει. Εκεί η πλειοψηφία θα… εξυπηρετηθεί. Οι οπαδοί του ΠΑΣ Γιάννινα, της Κηφισιάς , του Παναιτωλικού, του ΟΦΗ, του Ατρόμητου, του Αστέρα, του Βόλου, της Λαμίας, αν το παιχνίδι της ομάδας τους «πέφτει» σε εκείνο των «μεγάλων» θα τη βγάλουν με κανα ραδιοφωνάκι!

Αν αυτό δεν είναι επιθετικό μάρκετινγκ της Κυβέρνησης υπέρ των συνδρομητικών και των καφέ, τότε τι;

BOMBA! HΡΘΕ ΝΕΑ ΣΤΟΙΧΗΜΑΤΙΚΗ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΚΑΙ ΜΟΙΡΑΖΕΙ ΑΠΙΣΤΕΥΤΑ ΔΩΡΑ!

Οπαδική βία : Ηχητικό ντοκουμέντο από τα ΜΑΤ

 

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Οπαδική βία: «Επιθετικό» μάρκετινγκ σε συνδρομητικές και καφετέριες κάνει η Κυβέρνηση!», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για σχετικά άρθρα επιλέξτε #tag.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Νίκος Μαρκάτος

Η καθημερινή του «επίσκεψη» για μια τριετία στο κτίριο της Λ. Αθηνών, όπου στεγάζεται το ΦΩΣ, του κόλλησαν το... μικρόβιο της Δημοσιογραφίας. Δεν υπήρχαν και οι μάσκες τότε! Αφού το σπούδασε το αντικείμενο, άνοιξε πρώτη η πόρτα της ΩΡΑΣ των ΣΠΟΡ. Στη 12ετή διαδρομή του, έκανε στάσεις στην ΚΙΤΡΙΝΟΜΑΥΡΗ ΩΡΑ και στην SportDay. Mέχρι τον Ιούνιο του 2017. Mετά Sportime. Από την πρώτη μέρα της επιστροφής του στα Περίπτερα! Γουστάρει ότι οι περισσότεροι λατρεύουν να... μισούν. Τη διαιτησία!