Η Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F 462) ήταν αυτή που σταμάτησε το Oruc Reis στο Καστελόριζο!
Είναι η εικόνα ντοκουμέντο, η οποία δείχνει το «Oruc Reis» από το Καστελόριζο να κάνει στροφή προς τα νοτιοδυτικά…Όταν βρήκε μπροστά του την Ελληνική Φρεγάτα του ΠΝ Σε απόσταση ενός μόλις μιλίου εμφανίστηκε Η Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F 462) ελληνική φρεγάτα τύπου S, η οποία παρέμεινε ακίνητη και τρομακτικά Απειλητική Τα τουρκικά πολεμικά πλοία συνοδείας δεν φαίνονται...Είναι η εικόνα ντοκουμέντο, η οποία δείχνει το «Oruc Reis» από το Καστελόριζο να κάνει στροφή προς τα νοτιοδυτικά…Όταν βρήκε μπροστά του την Ελληνική Φρεγάτα του ΠΝ
Σε απόσταση ενός μόλις μιλίου εμφανίστηκε Η Φ/Γ ΚΟΥΝΤΟΥΡΙΩΤΗΣ (F 462) ελληνική φρεγάτα τύπου S, η οποία παρέμεινε ακίνητη και τρομακτικά Απειλητική
Τα τουρκικά πολεμικά πλοία συνοδείας δεν φαίνονται στη περιοχή , καθώς καθυστέρησαν να κάνουν τον ελιγμό ,να ακολουθήσουν το «Oruc Reis» στη στροφή που έκανε για πίσω με ελαφρύ κυματισμό!
Να επισημάνουμε οτι μόλις αναρτήσαμε την συγκεκριμένη εικόνα έσπευσαν πάρα πολλοί στο F/B να μιλήσουν για Μοντάζ και Fake news…Υιοθετώντας πλήρως την Τουρκική θέση και της προπαγάνδα!
Η αλήθεια όμως αποκαλύφθηκε και έγινε θέμα στα Δελτία Ειδήσεων στα Κανάλια αλλά και στα Διεθνή ΜΜΕ …Στην υγεία σας παίδες !
Η φωτογραφία ντοκουμέντο τραβήχτηκε το πρωί της Τρίτης, όταν το τούρκικο ερευνητικό έστριβε σε απόσταση 9 μιλιών από το Καστελόριζο…
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ: Ελληνοτουρκικά: Η Ελλάδα παίρνει τον Θεριστή «MQ-9 Reaper» που διέλυσε την Αλ Κάιντα
Η Φρεγάτα μας
Διαστάσεις: 130,5/14,6/6,2 μέτρα
Εκτόπισμα: 3.630 τόν.
Πρόωση: 2 RR Olympus 56.800 HR, 2 RR Tyne 10
Ταχύτητα: 30 κόμβοι
Πλήρωμα: 198
Οπλισμός: 1 πυροβόλο 76χιλ. ΟΤΟ Melara, 1 σύστημα εγγύς προστασίας Phalanx, σύστημα Κ/Β Ε/Ε Harpoon και Ε/Α Sea Sparrow. Επίσης Α/Υ τορπίλες και σύστημα ΗΝ αντίμετρων.
Έχει δυνατότητα μεταφοράς 2 Ε/Κ ΑΒ 212ASW.Ναυπηγήθηκε στα ναυπηγεία Koninklijka Maatschappij de Schelde στο Vlissingen της Ολλανδίας και εντάχθηκε στη δύναμη του Ολλανδικού Ναυτικού στις 26 Οκτωβρίου 1978.
Αγοράσθηκε από το Π.Ν. και η ύψωση της Ελληνικής Σημαίας έγινε στο Den Helder της Ολλανδίας στις 15 Δεκεμβρίου 1997, με πρώτο κυβερνήτη τον Ανπχο Δ. Ελευσινιώτη ΠΝ.
Κατέπλευσε στην Ελλάδα στις 6 Απριλίου 1998. Του ιδίου τύπου: EΛΛΗ, ΛΗΜΝΟΣ, AΔΡΙΑΣ, ΑΙΓΑΙΟΝ, ΝΑΒΑΡΙΝΟΝ, ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ και ΚΑΝΑΡΗΣ.
Από τον Ιούλιο του 2004 έως το Μάρτιο του 2006 το πλοίο βρισκόταν σε επισκευή εκτελώντας εκσυγχρονισμό μέσης ζωής στα Ε.Ν.Α.Ε.
Πηγή: veteranos.gr