Για να θυμάται ότι είναι λάθος να σκέφτεσαι μόνο το χρήμα, κρέμασε μια φωτογραφία στο γραφείο του ντυμένος Batman
Μετά την αποτυχία του "Batman & Robin", ο Τζορτζ Κλούνεϊ κρέμασε στο γραφείο του μια φωτογραφία του ως Batman
Στα τέλη της δεκαετίας του ’90, ο Τζορτζ Κλούνεϊ ήταν ένας ανερχόμενος αστέρας του Χόλιγουντ, γνωστός κυρίως από την τηλεοπτική σειρά “Στην Εντατική” (ER). Η μεγάλη του ευκαιρία να περάσει στη μεγάλη οθόνη ήρθε με την ταινία “Batman & Robin” το 1997, όπου ανέλαβε τον ρόλο του Σκοτεινού Ιππότη. Η ταινία, ωστόσο, απέτυχε τόσο εμπορικά όσο και καλλιτεχνικά, λαμβάνοντας αρνητικές κριτικές και θεωρούμενη από πολλούς ως μία από τις χειρότερες της σειράς.
Αντί να προσπαθήσει να αποστασιοποιηθεί από αυτήν την εμπειρία, ο Κλούνεϊ επέλεξε να την αντιμετωπίσει κατάματα. Κρέμασε στο γραφείο του μια φωτογραφία του ντυμένου ως Batman, όχι ως τρόπαιο, αλλά ως υπενθύμιση των κινδύνων που ελλοχεύουν όταν οι επιλογές γίνονται με γνώμονα μόνο το οικονομικό όφελος και όχι την καλλιτεχνική αξία. Αυτή η κίνηση δεν ήταν απλώς μια πράξη αυτοσαρκασμού, αλλά μια συνειδητή προσπάθεια να διατηρήσει την αυθεντικότητά του και να παραμείνει πιστός στις καλλιτεχνικές του αρχές.
Η απόφαση αυτή λειτούργησε ως σημείο καμπής στην καριέρα του. Μετά το “Batman & Robin”, ο Κλούνεϊ έγινε πιο επιλεκτικός στους ρόλους του, επιλέγοντας ταινίες με ουσιαστικό περιεχόμενο και συνεργαζόμενος με καταξιωμένους σκηνοθέτες. Αυτή η στρατηγική τον οδήγησε σε επιτυχίες όπως το “Ουράνιο Τόξο” (Three Kings), το “Ω, Αδελφέ, Πού Είσαι;” (O Brother, Where Art Thou?) και το “Συριάνα” (Syriana), για το οποίο κέρδισε το Όσκαρ Β’ Ανδρικού Ρόλου.
Η φωτογραφία του ως Batman στο γραφείο του λειτουργεί ως διαρκής υπενθύμιση ότι η καλλιτεχνική ακεραιότητα δεν πρέπει να θυσιάζεται στον βωμό του κέρδους. Είναι ένα προσωπικό μνημείο που του θυμίζει τις συνέπειες των επιλογών που γίνονται χωρίς προσεκτική σκέψη και τονίζει τη σημασία του να παραμένει κανείς πιστός στις αξίες του, ακόμα και όταν οι σειρήνες της εμπορικής επιτυχίας ηχούν δυνατά.