Λιονέλ Μέσι: «Φρενίτιδα» προκάλεσε στα social media η γκολάρα που πέτυχε στο ντεμπούτο του
Τα «εξωφρενικά» νούμερα που κατέγραψε στα social media, το γκολ που πέτυχε ο Αργεντινός σταρ στο ντεμπούτο του με την Ίντερ Μαϊάμι.«Πανικό» προκάλεσε ο Λιονέλ Μέσι στα social media με το γκολ που σημείωσε στο ντεμπούτο του με την Ιντερ Μαϊάμι, χάρις στο οποίο η ομάδα του επικράτησε με 2-1 της Κρουζ Αζούλ ια το Leagues Cup.
Ο Αργεντινός σούπερ σταρ πέρασε στο ματς στο 54ο λεπτό και παρά την ισοφάριση σε 1-1, έδωσε τη νίκη στην Ιντερ με την εξαιρετική εκτέλεση φάουλ στο 90+4′.
Παρότι το ποδόσφαιρο στις ΗΠΑ δεν είναι από τα πλέον αγαπημένα αθλήματα, εντούτοις το γκολ του Μέσι έκανε τον «γύρο του κόσμου» καταγράφοντας εξωπραγματικά νούμερα.
Είναι χαρακτηριστικό ότι δύο μέρες αργότερα, το βίντεο που δημοσίευσε το επίσημο προφίλ του MLS, είχε 54 εκατομμύρια προβολές, 381.000 likes και 94 εκατομμύρια retweets, όπως αναφέρει η ιταλική εφημερίδα «Gazzetta dello Sport».
Εξωπραγματικά νούμερα αν κανείς κάνει τη σύγκριση με άλλα αθλητικά γεγονότα. Οπως για παράδειγμα η κατάκτηση του Παγκοσμίου Κυπέλλου του Κατάρ από την Εθνική Αργεντινής ή η κατάκτηση του του Champions League από τη Μάντσεστερ Σίτι, γεγονότα που έφτασαν «μόλις» τα 16 εκατομμύρια και 6 εκατομμύρια προβολές αντίστοιχα στο twitter.
Επιπλέον, σύμφωνα με τη μεγάλη ισπανική εφημερίδα «Marca», η ανακοίνωση της μεταγραφής του Λιονέλ Μέσι έκανε την Ίντερ Μαϊάμι έναν από τους συλλόγους που έχει κερδίσει τους περισσότερους ακόλουθους στα κοινωνικά δίκτυα το τελευταίο διάστημα. Το instagram (@intermiamicf) της αμερικανικής ομάδας εκτινάχθηκε από 1 εκατομμύριο οπαδούς στα 11,6 εκατομμύρια που είναι σήμερα. Στην Ισπανία, μόνο η Ρεάλ Μαδρίτης, η Μπαρτσελόνα και η Ατλέτικο ξεπερνούν το όριο.
Αυτά τα νούμερ είναι ήδη αισθητά υψηλότεροι από όλες τις ομάδες του NFL, το κύριο πρωτάθλημα ράγκπι στις ΗΠΑ, και επίσης μεγαλύτερα από εκείνα των ομάδων που απαρτίζουν τo πρωτάθλημα μπέισμπολ των Ηνωμένων Πολιτειών.
Μια άλλη αύξηση στον αντίκτυπο της Ίντερ Μαϊάμι σημειώθηκε στο Tik Tok (InterMiamiCF), που έφτασε τους 5,2 εκατομμύρια ακολούθους και πρακτικά τριπλασίασε τα νούμερα σε σχέση με αυτά που είχε πριν από την άφιξη του Αργεντινού σταρ.
Κάνοντας μια πρόσθεσε σε όλα τα κοινωνικά δίκτυα, ο σύλλογος έχει περισσότερους από 30 εκατομμύρια ακόλουθους, ενώ εκτός από τις πλατφόρμες που αναφέρθηκαν παραπάνω, υπάρχουν 2 εκατομμύρια στο Facebook και 700.000 στο twitter!