Ποια μάρκα αυτοκινήτου «γκουγκλάρουν» πιο πολύ σε όλο τον πλανήτη
Ο παγκόσμιος χάρτης των αυτοκινήτων σύμφωνα με τη μηχανή αναζήτησης της GoogleΗ εταιρεία Veygo δημοσίευσε λίστα με στοιχεία της Google προκειμένου να καταγραφεί για ποια κατασκευάστρια εταιρεία αναζητούν περισσότερα στοιχεία οι χρήστες του διαδικτύου σε όλον τον κόσμο.
Πρώτη έρχεται η Toyota, όπου σύμφωνα με τα στοιχεία της Google για την προηγούμενη χρονιά, βρέθηκε στην κορυφή των αναζητήσεων σε 57 από τις συνολικά 171 χώρες που συμμετείχαν στην έρευνα.
Η Toyota είχε μέσο όρο 7,8 εκατομμύρια «χτυπήματα», ανά μήνα, την ώρα που Honda έχει αντίστοιχα 7 εκατομμύρια και η Ford 6,4.
Στη δεύτερη θέση της λίστας βρίσκεται η BMW, έχοντας την πρωτιά σε 25 χώρες, ακολουθούμενη από την Mercedes-Benz με 23 χώρες.
Ανάμεσα στα παράδοξα της λίστας η πρωτιά της Lamborghini σε 12 χώρες, παρά την περιορισμένη παραγωγή μοντέλων και τις απλησίαστες τιμές.
Ο μύθος όμως ταξιδεύει… αλλιώς!
Δείτε το χάρτη ΕΔΩ