ΕΛΛΗΝΟΤΟΥΡΚΙΚΑ

Φρεγάτες: Οι Γερμανοί ξανάρχονται – Μεταχειρισμένες K130 με RIM-116 για νέες ελληνικές κορβέτες

Οι μεταχειρισμένες γερμανικές κορβέτες K130 με RIM-116 απέναντι σε Γάλλους και Ιταλούς.
Φρεγάτες: Οι Γερμανοί ξανάρχονται – Μεταχειρισμένες K130 με RIM-116 για νέες ελληνικές κορβέτες

Φρεγάτες: Οι Γερμανοί ξανάρχονται με τις μεταχειρισμένες γερμανικές κορβέτες K130 με RIM-116 και προσπαθούν να χτυπήσουν Γάλλους και Ιταλούς.

Η κλάση K130 Braunschweig (σ.σ. ή κορβέτες 130 ) είναι η νεότερη κατηγορία ποντοπόρων κορβετών της Γερμανίας.

Το πρώτο πλοίο καθελκύστηκε τον Απρίλιο του 2006 και τέθηκε σε λειτουργία τον Απρίλιο του 2008. Το δεύτερο πλοίο τέθηκε σε λειτουργία το 2008. Τα τρία τελευταία πλοία της πρώτης παρτίδας των K130 τέθηκαν σε λειτουργία το 2013.

Το αρχικό τους κόστος ήταν 240 εκατ. ευρώ για το κάθε πλοίο.

Τον Δεκέμβριο του 2001, η Γερμανία παρήγγειλε πέντε κορβέτες K130 με βάση το σχέδιο των MEKO.

Οι κορβέτες K130 έχουν σχεδιαστεί με χαρακτηριστικά stealth, χαμηλό βύθισμα και εξαιρετικά αυτοματοποιημένα όπλα και αμυντικά συστήματα για την υποστήριξη παράκτιου πολέμου, γράφει το naval-technology.com.

Το εκτόπισμα τους είναι περίπου 1.580 τόνοι, το συνολικό μήκος τους 88 μέτρα και το πλάτος τους 13,2 μέτρα.

Οι κορβέτες κλάσης K130 είναι οπλισμένες με δύο εκτοξευτές πυραύλων εδάφους-αέρος Raytheon / RAMSYS Rolling Airframe Missile (RAM) 21 κελιών καθώς και με αντιπλοϊκούς πυραύλους εμβέλειας άνω των 250 χλμ.

Οι ισραηλινές κορβέτες, Sa’ar 6, βασίζονται σχεδιαστικά στο σχέδιο των Κ-130.

Η Γερμανία ενδιαφέρεται να παραχωρήσει τις πέντε πρώτες Κ130.

Να θυμίσουμε ότι στην αρχική συμφωνία των γερμανικών υποβρυχίων 214 υπήρχε η option για ακόμα 2+2 γερμανικά υποβρύχια, αν το θελήσει η Αθήνα.

Η συγκεκριμένη κουβέντα με τους Γερμανούς για τις κορβέτες K130 ίσως μπορούσε να εξελιχθεί σε συζήτηση για την ενεργοποίηση της option για επιπλέον γερμανικά υποβρύχια για την Αθήνα.

Στο σημείο αυτό να αναφέρουμε πως σχετικά με την αναβάθμιση των ελληνικών ΜΕΚΟ, επειδή πολλά ποσά ακούγονται, οι πληροφορίες που έχει το Sportime κάνουν λόγο για ένα κονδύλι που δεν θα ξεπεράσει τα 500-600 εκατ. ευρώ.

«Ό, τι άλλο ποσό ακούτε απλά δεν υπάρχει», έλεγαν στο Sportime πηγές που έχουν γνώση του θέματος.

Τώρα, αναφορικά με τις νέες ελληνικές κορβέτες, η εκτίμηση μας είναι πως θα είναι καινούργιες και πως οι γαλλικές Gowind προηγούνται του ανταγωνισμού.

Διαβάστε επίσης:

Ελληνοτουρκικά: Προσγειώνονται στην Ελλάδα και τρομάζουν τα πρώτα Rafale – Ειδική τιμή στον αρχηγό ΓΕΑ

Βayraktar: Το ισραηλινό όπλο που διαλύει τα drones χωρίς πυραύλους και η Ελλάδα

Φρεγάτες: Οι Γερμανοί ξανάρχονται – Μεταχειρισμένες γερμανικές K130 με RIM-116 για νέες ελληνικές κορβέτες

Διαβάσατε το άρθρο με τίτλο «Φρεγάτες: Οι Γερμανοί ξανάρχονται – Μεταχειρισμένες K130 με RIM-116 για νέες ελληνικές κορβέτες», όπου αναφέρθηκαν τα παρακάτω #tags (ετικέτες). Για περισσότερα σχετικά άρθρα επιλέξτε παρακάτω.
Post on Facebook Post on X (Twitter) Post on LinkEdin Send this post with WhatsApp Send this post with Viber E-mail Post
Εγγραφείτε στα Σελίδα του του Sportime στην πλατφόρμα των Google news για άμεση κι έγκυρη ενημέρωση.
Διονύσης Αντωνέλλος

Ξεκίνησα με το blogging. Mετά με κέρδισε το ραδιόφωνο και αργότερα με νίκησε η τηλεόραση. Ενδιαφέρον για ότι συμβαίνει στα ελληνοτουρκικά. Τυχερός που γνώρισα κάποιους ανθρώπους και με έκαναν καλύτερο άνθρωπο.